11/02/2014

Halloween juhlat 2014


Mun Halloween oli sellain, että ensin yks mun kaveri tuli meille, alettii valmistautuu koulun Halloween discoon. Sitten mentiin discoon mun siskon ja kaverin kaa. Sen jälkeen tultii discosta ja mun kaverit Rinka ja Emmi tuli meille yöks. Meillä syötii hyvin ja oltii mm. Totuutta ja Tehtävää. Tässä vähän askartelu ja ruoka ideoita Halloween juhliin:
Tein tollasen pöytäkoristeen. Koivun oksia, halloween huopa kuvioita (en tehny niitä ite, ne on lidlistä), maljakko, kaiverrettuja mandariineja.

Kaiverrettiin siskon kanssa mandariineja.

Tossa vähän enemmän pöytää.

Koko pöytä. Pöydästä puuttuu viell Halloween nugetit ja perunat.

 
 

Sitten tää idea oli ihan mun oma. Hieno lippunauha ikunaan tuli mustista ja oransseista huopapaloista.

Toinen kuva lähempää.

Tein lepakkometsän huoneeseeni. Tänki idean sain jostain blogista, sitäkään en muista.
Kuva lähempää.

Tollanen koriste jäi viime vuodesta ja se sai ylvään paikan takan reunukselta.

Sitten tein haamun naulakosta ja valkosesta kankaasta.



Naputeltiin iskän kaa nauloilla säilykepurkkeihin reikiä ja laitettiin kynttilät sisään, niistä tuli hienoja lyhtyjä.
Tollanen booli oli tänä vuonna. Eli ohueisiin kumihanskoihin laitetaan vettä ja solmitaan hanskojen päät ja laitetaan hanskat sitten pakkaseen. Sen jälkeen kun hanskat ovat jäätyneet kokonaan laitetaan ne booliin. Boolissa on fanta ja cola limuja.
Toinen kuva boolista.
Tos oli osa mun ateriasta :)



 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti