12/26/2014

Joululahjat 2014

Sain ihania joululahjoja, kiitos kaikille lahjojen antajille! Alhaalla kuvat lahjoista:


Sain mun isosiskolta tollaset rusettinaulakot, ne on ihanat! <3

Ja sain tollasen keinuhevoskoristeen. Se on ihana kans<3
Ja siin on tollasii kiehkuroit!



Sain mun kaverilta Muumi-rasian.

Säilytän siin nyt joulusta jääneitä karkkeja :p
Ja sain siltä viel tollasen heijastimen.



 


Toiselta kaverilta sain tollasen magneetin ja suklaata.


Sitte sain noita.


Ja noita...


Sain mun kummi-tädiltä ja -sedältä tollasen laatikon, mis oli ihania kynsilakkoja<3

Sitte siel laatikon sivus oli tollain teksti, se varmaa tarkottaa et noitten kynsilakkojen väri on niinku "makeiset" yms.

Tossa ne kynsilakat<333

  
Ja sitte sain niiltä kans Onneli ja Anneli-leffan. Se oli ihan hyvä.

Ja sitte sain uuden meikkipussin.

Ja peilin.

Peili aukinaisena.

Sain ton sinisen kynsilakan mun kaverilta.
Ja ton Baby Lips Cherry Me:en.
Se on punasempi, miltä tos kuvas näyttää.

Sitte sain hevospalapelin.


Sain salapoliisikirjan, alotan lukee sitä varmaa tänää tai huomen.


Sitte sain ihanan yökkärin, tälläst toivoin aika paljon ja hyvä et sain sen :)



Sain tollasenki yökkärin. Ihan kiva :)


Sain tollaset karvaset yösukat.


Sitte sain mun pikkusiskon kaa puoliks tollasen Wiin tapasen pelin. Se on tosi kiva. Ja sitä ootin.

Tos on sen merkki.
Sain mun kaverilta tollaset heppakorvikset. Ne on ihan kivat.

Ja sitte vikana Fjällräven kånken. Tätä ootin tosi paljon!! Se on ihana<3




Kiitos oikeesti ihan kaikist lahjoist ne on tosi mahtavia ja käytännöllisiä!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti