1/01/2015

Joulukuun suosikit

Eli alan tehä tälläsii "suosikkijuttui" joka kuukaus. Tän kuun suosikeista kuvat alhaalla:

Dermosilin saksanpähkinä suihkuvoide, se on ihanan tuoksunen!!


Maybellinen Baby Lipsit.



Leffoissa käynti.
Oon käyny kattomassa leffoi Lahen Finnkinossa.
Kävin kattoo mun pikkusiskon ja isosiskon kaa Helinäkeijun ja Mikämikä-hirviön arvoituksen ;D Se oli ihan hyvä.
Kävin kattoo Madagascarin pingviinit mun kaverin Innan kaa. Se oli yllättävän kiva, ku en yleensä tykkää niist ;)



Sitte kävin kattoo mun toisen kaverin Pinjan kaa Nightmare 2. Se oli SUPER hyvä, suosittelen!!!

EOS strawberry sorbet. Se on tosi hyvän tuoksunen ja kostuttaa huulia aika kauaksi aikaa.

Mun on vähän kulunu :D
Tossa se merkki vielä.


Sitte neuleet, niit on tosi kiva pitää varsinki talvella kun ne on niin lämpimiä ja ihania...

Kuvassa on valkonen H&M:ästä ja liila Lidlistä.
Mun Kånken, jonka mä sain joululahjaks. Sitä on tullu pidettyy jo ennnen kouluu mm. kaupungil.

Villasukat. Ne on talvella niin lämpimät.

Ja joulutortut. Mitä joulu oliskaa ilman niitä ;p

Dermosilin vaaleenpunanen kynsilakka, jonka mä sain kans joululahjaks. Se on ihana<3

Mun toppatakki. Se on lämmittäny mua koko talven :)
Ja vielä ilotulitukset!! Niit oli kiva katella eilen :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti