7/27/2015

DIY kesäherkut

Eli tää postaus kertoo kolmesta kesäherkusta/juomasta joita tein, toivottavasti tykkäätte!!<33

Eli ekana letut kermavaahdolla ja mansikoilla. Eli niihin sä tarviit tietty mansikoita, kermavaahtoa ja lettuja. Ekana otat kannat mansikoist pois ja pilkot ne. Sitte levität kermavaahtoa letuille ja mansikoita.

Ja tässä lopputulos. Nam:p

Sitte seuraava kesäherkku on herkkuvartaat. Näihin sä tartteet jotain hedelmii ja marjoi, suklaata ja jotain pitkii tikkui (noi mun on grillitikkuja). Ja mä käytin vartais vesimeloonia, banaania ja mansikoita. Eli ekana pilkot banaanin ja vesimeloonin paloiks, sitte otat mansikoitten kannat pois ja sit sulatat suklaan ja kastat noi vartaat siinä tai laitat lusikalla suklaata niitten päälle.

Tos on näitten lopputulos, tuli kyl hyvii<3
Tossa viel toinen kuva ;)

Sitte vikaan kesäherkuun eli detox-veteen sä tarviit jotain marjoja, vihanneksia tai hedelmiä ja vettä. Mä käytin ite appelsiinia, mansikoita ja kurkkua. Ekana vaa pilkot kurkun ja appelsiinin phuiks siivuiks ja otat mansikoist kannat pois ja pilkot ne puoliks. Sitte laitat johonki pulloo tai kannuu, laitat sinne vettä ja annat sen olla jääkaapissa vähintään puol tuntia.

Sitte se onki valmista! Toi oli oikeesti ihan superhyvää, kannattaa kokeilla!<33


Mä kaadoin mun detox-veden tollasee lasii ja laitoin tietty pillin ja appelsiinin koristeeks.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti