7/04/2016

Musta laukku, kultaisin yksityiskohdin


Hejssan  kaikki!




Olen  pitkästä  aikaa  taas  kirjottelemassa  postausta  teille,
koska  mun  tietokoneeni  meni  jotenkin  rikki.
Mutta  hyvää  mennyttä  juhannusta  kaikille! Mä  olin 
juhannuksena  meiän  perhetutuilla,  ja  en  oikeestaa 
muuta  tehnyt.  Siellä  tutuilla  syötiin,  aika myöhään meni.

Mutta  nyt  aiheeseen!  Olen  lähiaikoina  innostunut  
tilailemaan  tuotteita  Ebaystä  (http://www.ebay.com/)
Tilasin  mm.  laukun,  aurinkolasit,  paidan...  Mutta  tässä
postauksessa  näätte  vain  laukun  ( + aurinkolasit ),  ja  omasta  
mielestäni  siihen  sopivan  asukokonaisuuden.  Sitten 
 kun  kaikki  tilaukset  on  tullut  teen  kyllä  niistä 
 kaikista  oman  postauksen!




  

 Tässä  on  kuva  koko  asusta.  Siihen  kuuluvat
BikBokista  ostetut  revityt  siniset  farkut,  Niken
valkoiset  tennarit,  musta  iso  villatakki,  Ginatricon
valkoinen  crop  top,  ja  Ebaystä  tilatut  aurinkolasit
ja  laukku.

 

  Kuva  lähempää  Ebaystä tilatuista   mustista
  aurinkolaseista,  kultaisilla  yksityiskohdilla.



Toinen  ostos  Ebaystä.  Musta  olkalaukku
 kultaisella  kiinnityksellä,  ja ketjulla.



Ja  sitten asukokonaisuuden  kenkinä
toimivat  Niken  valkoiset  tennarit
( en  muista  mallia ).



Tässä  vielä  koko  postauksen  tärkeimmästä
jutusta  parempi  kuva!




xoxo  Katariina




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti