4/30/2016

Täällä taas!


Nyt ei oo pitkään aikaan tullu mitään postauksia, koska mulla on ollut koulussa niin paljon kokeita ja pitkiä päiviä. Mutta nyt mä olen täällä taas!😘 Ja tänään juhlin mun synttäreitä, vaikka niistä onkin jo jonkun aikaa... Tänään tulee kuvia synttäreiltä ja synttärilahjoista vähän myöhemmin. Mutta tässä postauksessa mä näytän teille mun huhtikuun ehdottomia suosikkeja!💗




Nyxin matta huulipuna/kiilto, sävyssä 04 London.

We caren huultenrajauskynä, sävyssä 1 natural nude.
Tää on muuten tosi saman sävynen, kun toi Nyxin tuote!

Tässä molemmat huulituotteet kädellä.
Vasemmalla Nyxin, oikealla We caren.

Valkoiset geelikynnet, jotka tein keskiviikkona.
Nää on aivan ihanat!♥

Niken pussi, jota käytän yleensä koulussa ja kaupungilla.

Ikeasta ostetut Cafe ja Tea taulut.
Nää on tosi ihanat❤

iMakeUpin paletti, jossa on ihanan värisiä
luomivärejä ja poskipunia.

Vielä kuva paletista aukinaisena.
Ihana asu kokonaisuus, johon kuuluu
BikBokista ostetut siniset revityt farkut,
ja Seppälästä ostettu pitkä toppi, CalvinKleinin
alustoppi, joka on aivan ihana😍
Victoria's Secretin vartalosuihke Noir Tease, tää on
ehkä paras vartalosuihke ikinä😍♥

Vaaleanpunainen Beauty Blender, on tosi
hyvä!!
Toivottavasti tykkäsitte♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti