12/06/2016

The power of MAKEUP



Hejssan  kaikki!!


Olen  nyt  pitkästä  aikaa  taas  tietokoneen  äärellä  kirjoittelemassa.  Joulu  on  tulossa  jo  kovaa  vauhtia.  Minulle  kuuluu  hyvää,  olen  ehtinyt  jo  ostaa  kaikki  joululahjat,  ja  koristella  huoneeni  joulukuntoon.  Huoneesta  voisin  joku  päivä  ennen  joulua  tehdä  Jouluisen  Room  Tourin?


Mutta  nyt  tämän  päivän  aiheeseen!  Olen  tässä  kuukauden  ajatellut,  kun  olen  katsonut  YouTubesta  The  power  of  makeup:eja,  että  tekisin  itse  samanlaisen.  Videon  muodossa  tämän  teko  ei  houkuttanut,  mutta  sitten  aloin  ajatella,  että  tekisin  The  power  of  makeup:in  kuvilla  postauksen  muodossa.  Ja  tässä  se  nyt  on!

ps.  Meikkaan  teille  vasemman  puolen!

Enjoy!



 
Eli  aloitetaan  sillä,  että  laitan  mun  naamaan  preimeriä,  ja  mä  käytän  tätä  Dermosilin  matifying  primer  primeriä:


 Ja  primerin  jälkeen  mä  laitan  Dermosilin  Fresh!  Anti-Spot  Concealer  &  Red  Neutralizeriä  sellaisiin  kohtiin  joita  mä  haluan  peittää.  Ja  siveltimenä  toimii  Real  Techniquesin  Pointed  Foundation  brush




Peittämisen  jälkeen  mä  teen  varjostukset.  Itse  tykkään  käyttää  tätä  mun  "vähän"  kärsinyttä  Nyxin  Highlight  &  Contour  Pro  Palettea
 

Poskipäitä  mä  varjostan  tällä  toisiksi  tummimmalla  värillä,  ja  siveltimenä  on  Real  Techniquesin  Contour  brush.


 Nenän  varjostan  tällä  paletin  vaaleimmalla  sävyllä,  ja tollaisella  pienellä  ja  suoralla 
siveltimellä.


 Korostukset  mä  teen  tolla  paletin  toisiksi  vaaleimmalla  sävyllä,  ja  samanlaisella  siveltimellä,  kuin  nenän  varjostukset.


 Korostukset  ja  varjostukset  mä  häivytän  Real  Techniquesin  Buffing  Brush  siveltimellä.







 Seuraavaksi  vuorossa  on  kulmien  teko.  Mä  käytän  Nyxin  Tame  &  Frame  kulmaväriä,  ja  H&M:än  normaalia  kulmasivellintä.








 Ja  nyt  ripset!  Mä  taivutan  mun  ripset  ja  laitan  sen  jälkeen  niihin  Dermosilin 
 all-in-one  mascaraa.



 Vielä  viimeisimpänä,  muttei  todellakaan  vähäisimpänä  huulet.  Huuliin käytän  ensin  Nyxin  Lip  Lineriä,  sävyssä  SPL857,  Nude  beige,  Beige  diaphane.  Ja  Nyxin  Licuid  Suede  cream  lipstickkiä,  sävyssä  LSCL  07.




 Ja  tässä  on  lopputulos!








Toivottavasti  postaus  oli  teille  mieluinen,  nimittäin  tätä  oli  tosi  kiva  tehdä! <3



xoxo  Katariina



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti