1/23/2017

Kuulumisia




 Hejjssan taas  pitkästä aikaa !




Tässä postauksessa kerron teille mun kuulumisia, ja miksi en ole pitkään aikaan kirjoitellut tänne.

No ensinkin mulle kuuluu tosi hyvää ! Kaikki tuntuu menevän hyvin (koulu, hevosten hoito yms.) Aloin hoitaa ex-ravuri tammaa Lottaa jo syksyllä, mutta siitä en ole vielä teille kertonut. Kerron Lotasta myöhemmin sen omassa postauksessa. Ajattelin myös alkaa taas ratsastamaan tai vuokraamaan jotain hevosta kerran viikossa, ettei taidot ihan ruostu :)

Siis sen takia en ole kirjoitellut tänne, koska en ole yksinkertaisesti ehtinyt tai jaksanut, mutta nyt ehdin ja on motivaatiota. Ajattelin alkaa taas tekemään Kuukauden suosikit - postauksia, ja Aion myös tehdä uuden Room Tour - videon ja - postauksen, koska huoneeni on muuttunut nyt jo sen verran. Mun piti laittaa jo jouluna uusi Room Tour - postaus, mutta en löytänyt sopivaa musiikkia videoon :D Myös tuon Joululahjat - postauksen aion tehdä, luultavasti vielä tässä kuussa !


Minulla alkoi koulu hyvin ja parempia numeroitakin on tullut, kuin syksyllä. Mulla oli n. kolme viikkoa sitten ensimmäinen ripari tapaaminen (olen siis menossa rippileirille Yli - Tornioon). Siellä oli kivan tuntuisia tyyppejä, ja tietenkin pari kaveria. Ohjaajat kertoivat kaikkea kivaa leiristä, eli sitä vaan odottamaan ;)

Laitan tähän loppuun vielä kuvia viime viikon keskiviikolta <3








xoxo Katariina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti