7/17/2018

Lämpimät kesäillat








Hejjjssan!








Tultiin  viettämään  ihanaa  ja  rentouttavaa  iltaa  Kotomäen  rantaan  kavereiden  kanssa.  Ilmat  on  olleet  tosi  hyviä  viimeaikoina,  tänään  mittari  näytti  parhaimmillaan  31  astetta!  Ihanaa  <33  Mä  niin  rakastan  lämpimiä  kelejä,  ja  vain  auringossa  ja  lämpimässä  makailua  ja  olemista.  Rantailta  mukavassa  seurassa  on  ihana  paussi  ja  rentoutumishetki  keskellä  mun  työviikkoa.  Töitä  mulla on  ollut  aika  paljon,  ja  välillä  on  hyvä  muistaa  rentoutuakin.  Kesäloma  on  tuntunut  menneen  super  nopeesti,  ja  en  ole  ehtinyt  tekemään  puoliakaan  asioita  jotka  oli  tarkoitus  tehdä.  Ehkä  mä  ehdin  vielä  joku  päivä.  Mulla  on  vielä  tää  loppuviikko  töitä,  ja  viikko  31,  joten  lomailla  mä  ehdin  vielä  noin  kaksi  viikkoa.  Viime  viikonloppuna  oltiin  kavereiden  kanssa  Summer  Upissa,  joka  oli  jälleen  ihan  yhtä  hyvä  kuin  edellisvuosinakin  <<3  Säät  olivat  molempina  päivinä  tosi  hyviä,  ehkä  välillä  jopa  liian  kuumiakin  :D  Summer  Uppiin  mä  menin  pääsääntöisesti  katsomaan  Cheekiä,  ja  kyllä  kannatti  mennä!  On  se  vaan  niin  ihana  <<3!  ja  keikka  oli  aivan  sanoinkuvailemattoman  hyvä!  









































xoxo  Katariina












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti