6/20/2018

Kuulumiset









Hejjssan  !








Hei  taas  pitkästä  aikaa  ihanat  lukijani <<3  Peruskoulu  loppui  vähän  vajaa  kuukausi  sitten  multa,  ja  kesäloma  alkoi.  Mä  en  oo  itse  kesälomalla  vielä  kerennyt  tekemään  oikeastaan  mitään  muuta,  kuin  stressaamaan  lukujärjestyksen  teosta  ja  koulupaikasta.  Molemmat  on  nyt  onnekseni  pois  päiväjärjestyksestä.
            
        Viime  viikolla  tuli  tiedot  mihin  lukioon  on  päässyt,  ja  pääsin  ykkösvaihtoehtooni;  Tiirismaan  lukion  musiikkilinjalle.  Päädyin  tuohon  ykkösvaihtoehtoon,  koska  musiikki  on  aina  ollut  yksi  mun  rakastamistani  asioista,  ja  myös  siksi  koska  entisenä  Tiirismaan  peruskoulun  musaluokkalaisena  halusin  jatkaa  samaa  linjaa.  Eilen  oltiin  tekemässä  lukujärjestyksiä,  jonka  tekoa  stressasin  kauheasti...

             Maanantaina  olin  kaverillani  tekemässä  "alustavaa  lukujärjestystä",  josta  ei  sitten  tullut  yhtään  mitään.  Noin  4-5 tuntia  yritettiin  tehdä  niitä  lukujärjestyksiä,  mutta  loppujen  lopuksi  päätettiin  jättää  se  seuraavalle  päivälle.  Ja  siellähän  se  sujui  helposti  ja  nopeasti,  ja  saatiin  tasan  samanlaiset  lukujärjestykset,  niinkuin  oltiin  suunniteltukin.  
               
          Onneksi  kaikki  stressi  ja  semmonen  on  nyt  loppu!  Ensi  viikolla  kuitenkin  alkaa työt,  mutta  sinne  oon  menossa  positiivisin  mielin,  koska  oon  saanut  työpaikasta  niin  hyvän  kuvan! :)  Töiden  jälkeen  voin  aloittaa  hyvin  mielin  ansitun kesäloman <<3   

Kesälomalle  mulla  on  vielä  suunnitelmissa  lähteä  mun  perheen  kanssa  Pohjoiseen;  luultavimmin  Ylläkselle  tai  Kilpisjärvelle.  Loppuloman  otan  vaan  rennosti,  oon  kavereiden  ja  sukulaisten  kanssa,  ja  nukun  paljon <<3









xoxo   Katariina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti