2/26/2018

My Room




Hejjssan !




Tulin  kirjoittelemaan  taas  pitkästä aikaa  teille  postausta.  Löysin  mun instagramista  (@katariinaojanenn) vanhoja  kuvia  mun  huoneesta  (huone  tosin  on  vaihtanut  jo järjestystä :D),  ja  ajattelin  tulla näyttämään  niitä  kuvia  teille  ja kertomaan  vähän  mun  huoneesta  ja  järjestelystä.  Mä  tykkään  tosi  tosi paljon  sisustamisesta  ja  kuvien ottamisesta  (jotkut  on  ehkä huomannutkin).  Ja  etenkin valkoinen  sisustus  ja  yksinkertaiset ratkaisut  on  lähellä  mun  sydäntä. Skandinaavinen  sisustustyyli  on aivan  ihanaa ! <<3  Kaipaan  mun elämään  usein  tai  no  usein  ja  usein  vaihtelua,  ja  teen  sen  yleensä vaihtamalla  mun  huoneen järjestystä  tai  ostamalla  uuden sisustusesineen  yms.  Kaikki vaihtelu  ja  uudet  jutut  on  ihania  ja piristää  mun  "tylsää"  ja  perus arkielämää.  Mun  mielestä  on  ihanaa  kun  oma  huone  ja  koti ylipäätänsä  näyttää  siellä  asuvilta ihmisiltä  tai,  että  siinä  on  jotain niiden  ihmisten  näköistä.  Pienetkin  jutut  ja  sisustusesineet  tekee kodissa  paljon  ja  tekee  siitä  ehkä enemmän  sen  ihmisen näköisen. Tärkeintä  mulle  on  mun  huoneessa järjestys,  siisteys  ja  se,  että  se oikeesti  tuntuu  omalle.  Mulle  tulee itelleni  helposti  huono  omatunto  ja ahdistus  jos  joku  pienikin  asia  on  väärällä  paikalla  tai  jos  mun  huone on  sotkuinen.  Se  on  ehkä  yksi maailman  parhaista  fiiliksistä  kun huone  on  siisti  ja  just  sellanen millanen  haluu  sen  olevan ! 
Mutta  nyt  saatte  nähdä  pari  kuvaa mun  huoneesta!






Vaaterekki:  Ikea
Yöpöytä:  Kodin  Terra
Yölamppu:  Kodin  Terra
Rahi:  Marimekko





Tyynynpäälliset:  Jysk
Sänky:  Jysk
Lakanat:  Ikea





Kori:  Granit









xoxo  Katariina



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti