4/29/2018

Kevätsressistä selvitty!






Hejjssann  !




Mulle  kuuluu  tällä  hetkellä  ihan  hyvää.  Suurin  kevätstressi  on  jo  ohi,  ja  tämä  kouluvuosi  alkaa  olla  kohta  jo  lopussa.  Yleensä  ihmisillä  (ainakin  joillain  mun  kavereilla  ja  tutuilla)  lukuunottaen  itselläni  iskee  kauhee  kevätahduistus  ja  -stressi.  Ja  keväisin  yleensä  mulla  on  ollut  jotenkin  huonompi  fiiliskin.  Mutta  tämä  kevät  on  ollut  tosi  erilainen,  kuin  yleensä.  Oon  ollut  paljon  paljon  pirteempi  ja  en  oo  stressannut  kauheesti.  Parempi  fiilis  johtuu  varmaan  osittain  siitä,  että  päätin  jo  syksyllä,  että  en  saa  stressata  kouluvuotena,  ja,  että  meen  tämän  vuoden  jotenkin  "rennommin"  kuin  ennen.  Ja  suhteellisen  hyvin  olen  ollut  stressaamatta,  ja  menemällä  "ylikierroksille"  opiskelun  suhteen.  Jännitin  alkusyksystä,  että  mahtaisko  numerot  pysyä  samoina,  kuin  aikaisemmin  rennomman  opiskelun  takia.  Mutta  ne  on  olleet  ihan  samoja  (onneks!).  Mun  mielestä  opiskelu  ja muutkin  asiat  on  parempi  tehä  sillä  tavalla,  että  niiden  tekeminen  tuntuu  itsestä  mieluisalta.  Tottakai  hoidettavat  asiat  on  tehtävä,  mutta  tajuatte  ehkä  pointin.  Ja  tästä  vuodesta  viisastuneena,  jatkan  varmaan  samaan  malliin,  eli;  stressaamatta  ja  rennommin!  Kokonaan  stressaamatta  mä  en  kyllä  pysty  koskaan  olemaan.  Stressaan  kaikesta,  siis  ihan  kaikesta.  Oli  asiat  kuinka  pieniä  tai  suuria  tahansa,  niin  aina  stressaan  jonkun  verran.  Ja  sitä  mun  pitäisi  yritää  vielä  vähentää  entisestään,  ja  on  se  vähentynytkin.  Ehkä  mä joku  päivä  osaan  olla  vielä  stressaamatta...








































xoxo  Katariina



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti